Du är en prydnads sak, trots att du har små bröst och liten bak.

Tänker börja inlägget med bröst och bakdelar, för sådant är något som ständigt kretsar runt i mitt tankeslopp. Ofta.
Jag är inte helt nöjd med något av det. Min rumpa skulle kunna vara lite mer "black". Putig liksom, att den är stor som en av de mindre världsdelarna stör mig inte alltför mycket. Helt okej med världsdel rumpa, men jag är inte nöjd med dens bounce. Mina bröst borde vara större, och rundare. Jag har funderat på att börja spara till en operation (nej nej, tänker inte ha några Jordan valpar. Men i alla fall).

HEJDÅ
Vad lite som gör mig glad en hel dag.
På torsdagen var det Vollyboll på idrotten, såklart sög jag ju på det. Och den där Ludde typen störde jag mig faktiskt på. Jag menar, om man kastar en boll på någon säger man väl "ursäkta" "förlåt" eller i alla fall "ojdå"? Eller är det bara jag som är något sorts informella regler freak? Tror det var han som kastade båda bollarna på mig. Pucko.
Fick första vollybollen (en av de hårda, såklart) på högra bröstet. Gjorde ont. Kommer säkert inte kunna amma i framtiden, och allt är den där Luddes fel!
Jag fick spela med Josefin, ingen av oss är väl något vollyboll proffs. Men hennes bollar for helt åt fel hål, jag fick springa omkring rätt mycket. Förutom när John var snäll att kasta bollen tillbaka innan jag hade hunnit springa runt halva hallen som en och annan idiot.
Sen delades vi in i lag och fick göra en massa övningar, med nätet då. Bla. hur man 'smashar' bollen. Helvete också, jag var den enda som inte nådde upp till nätet och Josefin klargjorde högt och tydligt för alla att jag inte nådde upp till nätet. Tack för den Josefin, tack.
Sen blev det två matcher, jag tror jag bidrog till att vårt lag förlorade när jag stog längst fram. Kan inte det där med korta passningar, jag ska serva eller använda armbågarna. Punkt.
Just det, innan matchen träffade Ludde mig på axeln. Tack för den Ludde, tack för den. Har fortfarande lite ont, tror han träffade en nerv. Självklart så sa han ju inte förlåt eller något i den stilen. Män.

Sen var det slut, och det är här jag blir patetisk. Jag stannade kvar fast jag inte behövde det, tog ett kort, och satt kvar lite mer för att bara stirra lite. Även om jag skrev ett mms till Beli för att jag inte vågade stirra (även för att jag behövde svara). Hur lågt kan jag sjunka? Belönades i alla fall. Hejdå! Gjorde min dag.


På fredagen tog jag bussen som gick kvart i två till mormor och morfar. Gillar åka buss, det är så fridfullt se landskapet flyga förbi utanför ens fönster. Man hinner tänka mycket också, och lyssnar man på rätt musik är man så lugn att man börjar dagdrömma... Okej, det sista är i mitt fall inget som kräver lugn. Kan få Synyster att uppenbara i mitt klassrum alá Ally McBeal när jag vill. Underbart.



Så, nu på söndag har jag kommit hem från stugan och mormor och morfar. En bok, ett nattlinne (ska även få ett postat till mig) och 200kr rikare. Mormor och morfar äger.

Do you know
What it's like
When it's wrong
But it feels so right?


När jag blir kär hör jag musik i och ser folk röra sig i slow motion, och ingen annan existerar.
Jag är inte där. Give me a w00t!

Take me home tonight
Listen honey
Its just like Ronnie sang
"Be my little baby"
Be my little baby!


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0