My Heart always with You

Hejsan där!
I lördags hade jag min 'sweet sixteen'. Fick tandblekningen jag hade önskat mig så det var marvelous!
Fick bullar av Anna, ska få något mer tydligen. Spännande värre.
Jag serverade rosa soppa (som liknade nånting hunden lämnar efter sig när den har ätit gräs) och bröd till. Pesto! Underskatta inte pesto, för pesto är ju alldeles för underbart. Försökte göra läsken rosa också, men den blev mest orange. Inte alltför lyckat, men jag tror inte någon brydde sig särskilt mycket. Godiset var även det rosa.
Vi spelade GH3, trevligt. Vi spelade faktiskt ut hela spelet.

Efter att Anna, Emmeli och Ony inte längre var med oss så gick vi till statoil i pyjamas och annat. Mina byxor har hjärtan på sig. De fjortisar som oftast hänger vid statoil skrattade åt oss, men jag bryr mig inte. Det var trevligt.
Efter lite slöande försvann resten av mina gäster (Beli, Ellen, Frank och Måns) och jag gick och la mig hyfsat nöjd faktiskt, efter att ha provat på tandblekningen.



JAG ÄR SÅ DJÄVULSKT SJUK!
I tisdags hade jag brinnande feber, och en mindre trevlig huvudvärk som grädde på moset (eww).
Onsdag, mindre feber men fortfarande bultande huvudvärk som är ondskefull och ond. Ond säger jag!
Och idag, på torsdag, har jag mest haft ont i halsen. Tydligen fullt med små blåsor. Usch, gör faktiskt lite ont.

Jag orkar inte skriva något nu, så hej hej!

I needed to hear something that sounded like an answer
Now I wait here, and sometimes I get one

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0