My little brother just discovered rock and roll

Eller little sister.
Hoppas på sister.

image9
JAG SKA BLI STORASYSTER! TILL EN CHOKLADBEBIS DESSUTOM!
Just nu är jag i världens lyckorus, vet inte hur jag ska regera. Farmor började skrattgråta, men jag brukar sällan reagera så. Iiiih! Jag ska bli storasyster! Detta gör alla jävligheter som jörgen (han förtjänar inte en stor bokstav)  har för sig att verka som en vindpust långt, långt borta! JAG SKA BLI STORASYSTER EFTER  16 LÅNGA ÅR AV ÖNSKANDE!
Beat that, suckah!
L Y C K O R U S !

Tack Pappa och Aster!

Hoppas det blir en liten tös, för då kan jag köpa en massa gulliga saker. Men det är nog enklare lära en pojke uppskatta hårdrock, som Metallica och Mötley. Men det är nog enklare få en tjej att gilla Cute is what we aim for och sådant. Vilket dilemma!
Jag ska bli storasyster, efter 16 år. Och tack och lov är det inte mamma som är gravid. Aster har redan en liten bula, att jag inte märkte det så fort jag steg in genom dörren var för att hon satt vi datorn. Alla blir ju gravida 2008! Kanske man kan hoppas på en kusin också? Hoppas det med. Men mest att mitt syskon blir en lilla syster. Hoppas!

Don't hurt my little sister


Jag tänker bli överbeskyddande. Så det så. Tog 16 år få hit den lilla krabbaten, då ska ingen förstöra för den heller. Helvete heller! Tänk sen, när den är tonåring. Då kan den bo hos mig om den vill, för då är ju jag typ 30. Och då kanske jag bor i Stockholm nånstans med mina barn. Och allt är så fint och wonderful. Jag ska bli storasyster.

Jag är glad.

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0