Shake, shake, shake your money maker.

Idag har jag inte gjort särskilt mycket, pappa och jag har suttit och slöat mer eller mindre då han har tagit ledigt för att flytta. Nu är det bara så att de inte får flytta förän typ nästa månad.
Hyresvärldar är av ondo.
Senare på kvällen åkte vi iväg till min faster och hennes man Isam och åt middag där, och middagen var lamm. Det var gott, men jag vet nu att jag inte gillar kantarell sås särskilt mycket. Efter middagen såg vi "På Smällen", den var helt okej. Men jag tyckte den var lite att tjejen bara är tråkig hela tiden och aldrig gillar göra något roligt. Men annars, rolig. Och nu sitter jag här i Rissne igen.

It took your momma 9 months to make ya
Might as well shake what your momma gave ya

En sak jag inte förstår är hur folk kan tycka förlossningar är vackra, de är ju bland det äckligaste någonsin. Usch!

Shake your money maker
Like somebody's bout to pay ya
Don't worry about them haters
Keep your nose up in the air


Aster är snäll! Hon gav mig en femhundring, varför vet jag inte! Så nu har jag kanske 800kr att spendera i Barkarby, och då har jag räknat med att 550kr ska gå till Kiss biljetten (det låter så fånigt...)! Aster pwns! Så, böcker och skivor imorrn. Me happy.

I'm so glad 2 be apart of this
cuz girl a child is heaven sent

Jag är faktiskt riktig glad över lilltjejen som kommer i Augusti (jag säger det är en tjej så det lilla fostret ska känna en press på sig att bli just en liten tös). Åldersskillnaden är nog det bästa, för när hon blir tonåring kommer jag vara över 30 och kan vara värsta där hela tiden och berätta om saker man kan göra osv. Det här ska bli så roligt! Hoppas jag är här när hon föds, hon skulle bara våga komma ut 5 Augusti eller 25 Augusti! Du skulle bara våga, lilla tösen!

Det får vara allt för idag, todels.

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0