Doctor Jones, Jones. Calling Doctor Jones!

Ska bara klämma in gårdagen här också:
NORDEA BANKEN BLEV RÅNAD! Förstår ni, lilla luleå blev utsatt för ett rån! Väpnat rån dessutom (vilket verkar vara det 'bästa' sättet med rån, ett kex rån vid ett rån verkar lite fattigt). Helt otroligt. Lägger upp bilder sen så fort någon har känt bilderna som jag skickade bör skickas till min dator över msn. Så, lär ta ett tag.

Igår så hade vi vår 'uppvisning' av Sweeney Todd (jag var Sweeney) och det var lite budget. Mwah. Jag är verkligen inte gjord för teaterscenen, tror nog jag håller mig i bakrunden. Hör nog hemma bäst där.

Jag och Anna fick sådär mycket skrivit, sammanlagt kanske 10 sidor på sin höjd. Men det är helt mitt fel, för jag är seg just nu när det kommer till skrivandet. Tycker dock vi får mycket skrivit för att gå i olika klasser nu, för vi skriver inte så mycket mindre än förra året. W00t?

Gjorde mina val också, som slutade i ett samtal om kvinnor i samhället (vet knappt själv hur nästan alla mina samtal med lärare/SYO's slutar i sånt). Jag valde 50p mer än vad man 'får' på Individuella valen, men SYOn var så duktig så det blev absolut inget problem. Har jämt fördelat mellan år 2 och år 3. Toppen!
Valbara Kurser:
Historia A
Naturkunskap B
Engelska C (inte Cambridge)
Pskylogi A

Individuella:
Psykologi B
Rättkunskap
Livskunskap
Litteratur för Bildning

Det känns verkligen som jag har glömt något.. Men jag får nog leva med det.

Nu till 30 januari!
Måns fyller år idag, så ett grattis till honom!
Själv började min morgon med ett huvud stort som Stalins ego och en värk i magen värre än utbudet av klagomål vid den där muren som jag tror heter klagomuren eller något i den stilen i alla fal. Så ingen skola, inget se 'frizon' (tror inte de riktar sig till ungdomar som mig själv i alla fall) och ingen träning! Gillar träningen med Ellen, så det var en liten besvikelse. Men istället för träning fick det bli en budget snickers från Willy's. Verkligen mums (nä).

image4 Nu undrar jag bara en sak... Varför har bilddagboken denna reklam där de flesta av deras användare är små fjortisar med lite emo i sig? Jag undrar bara. Det verkade så underligt.
Underligt.

Why don't you just ask her yourself
Why don't you just ask her yourself
Why don't you just ask her yourself
Why don't you just ask her yourself
Why don't you just ask her yourself
Why don't you just ask her yourself

Prov i morgon, i idrott. Inget emot att vi faktiskt inte rör oss något i morgon, men det känns bara som att idrott ska involvera rörelse. Även om kursen är Idrott och Hälsa. Men i alla fall.

"Hej"
"Hej"

Blev förresten årets sms hos Beli, slå det suckers!
Bildbevis:
image5
En annan rolig sak från BDB är..
image6 Ack, dagens osäkra ungdom!

Det får bli kort idag. Är ju som sagt sjuk, tyck synd om mig.

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0