Cause you're hot then you're cold

En sak jag har tänkt på länge är hur rätt Break Apart Her Heart har - förutom att det är mer en vänskapsgrej för mig.
Ju mer jag blir bortskjuten eller inte välkommnas in, ju mer blir jag desperat efter just det (nu gäller detta närmare vänner och inte bekanta, då bryr mig inte direkt). Och om jag känner att jag har 'lyckats' med mitt mål, då blir det lätt att jag vill gå över till nästa och se om det går att nästla sig in där också. Det är ett sjukt sätt att tänka, men det är så.
Tuff kärlek lockar till mig som en.. En sån där insekt som drar sig till ljuset tills dom dör pga det. En sån. Ni vet. En sån.



Gaah, less på vara singel nu. Tänkte bara säga det.
Sådär.


Varit på stranden idag, fått ännu mer färg. Det ser inte så bra ut.. Den är väldigt ojämn, gillar det inte alls. Besviken.
Besviken är något jag har lätt att bli, andra gör mig besviken (fast jag inte vill bli besviken) och saker gör mig också besviken. Varför jag har så lätt att bli besviken kan jag inte förstå.
En sak som inte gör mig besviken (utan mer nöjd, egentligen) och förundrad är att mina bröst har växt, vilket är underligt. För jag förstår det inte, dom borde ju ha bestämt sig för hur stora eller små dom vill vara nu. Men om dom känner för att växa, ja, då välkommnar jag det varmt.

You said there's
Tons of fish in the water
So the waters I will test


/ J

Kommentarer
Postat av: E

Inte roligt att bli besviken. Och man vill alltid har det man inte får.



Vilken storlek har du nu då? :p och gissa min

2008-07-31 @ 19:56:31
URL: http://dentirol.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0