Nothin’s gonna harm you - Not while I'm around

Idag har jag varit med Micki hela dagen, och det har då varit trevligt.
Vi gick runt på stan, halvt på jakt efter ett par svarta shorts åt Micki och halvt bara för att det är trevligt att gå runt på stan ibland. Vi hittade inga svarta shorts åt Micki, jag köpte däremot ett par för det ringa priset 49kr. Helt värt det, jag älskar verkligen rea. Ett av få tillfällen då jag köper kläder för egna pengar.

Demons will charm you with a smile
For a while
But in time
Nothin's gonna harm you
Not while I'm around


En konstig sak, jag tror jag medvetet undvek en person idag på Gina Tricot. Jag förstår inte riktigt varför. Det känns grymt konstigt, ett... obehagligt konstigt.

I want you to remember me
I'm leaving my fingerprints

Micki och jag såg Sweeney Todd och Room 1408 (under vilken jag somnade under -.-). Sweeney var underbart grotesk ^^

Jag är så trött just nu. Orkar inte mer egentligen.

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0