We had seasons in the sun

Idag misslyckades mitt vända-på-dygnet. Troligen för att jag var uppe för länge igår och därmed inte var sådär äckligt pigg så jag vaknade före väckarklockan, men skit i det. Det är ju sommar!

Sommaren är äntligen här, som den ska vara med sol som nästan kväver en som man klagar på fast man älskar den.
Beli har varit här, och jag misstänker hon kommer tillbaka, och vi har suttit på balkongen och läst härligt löjliga Starlet tidningar osv. Om jag har tur har jag fått lite färg, för jag är blek som en blekfis just nu. Och imorrn åker jag till stockholm, och där kommer jag ju se grymt blek ut i jämförelse med Aster och Naomi. Duh.
Så solandet är nödvändigt. "En kopp hudcancer, tack!"

I think I'm done, nursing patience
It can wait one night
Give it all away if you give me one last try
We'll live happily ever trapped if you just save my life
Run and tell the angels that everything's alright


Nämnde jag igår att jag har blivit grymt förälskad i Katy Perry? Det har jag i vilket fall som helst. Älskar hennes låtar, underbara är dom! ^^

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0