City Girl

Modebloggande på väg? Nä.
Jag tycker att det är ganska patetiskt det här med modebloggandet, speciellt om man är någon brutta som bor i farsta eller något och inte i t.ex N.Y. Då hade modebloggen varit mer förstårlig. Att man hänger på stureplan gör inte en till en modebloggare heller. De råkar bara ha pengar i plånkan.

Med det sagt, så lämnar jag det.

Suttit och försökt hitta bra sidor där man kan hitta kläder, har inte hittat så många då dessa 'mode'bloggare tror att alla har föräldrar med en inkomst på 50 000kr+. Det är inte så, så om man hittar någon sida med snygga kläder så är det ändå så skrattretande dyrt. Förstår inte grejen med dyra, ickemärkeskläder. Det.. det är ju bara konstigt. Märkes kan jag ju ändå förstå, det har inte riktigt förlorat sitt skrytcredd än. Men när det är vanliga kläder för löjligt mycket pengar är det bara skumt. Vem fan vill betala 300kr för ett enkelt linne? Utan detaljer, något som du kan hitta på kupan säkert. Int fan betalar man 300kr för det. 300kr kan ju faktiskt få en komma så långt som en hel utstyrsel.
Därför gillar jag forever21.com :D  De har snygga kläder och de är billiga, och sånt uppskattas. Hoppas Beli hamnar i Huntington (btw, såg att snubben på solgården hade en t-shirt med "Huntington Beach is the place to be" på sig) närheten av Manhattan. Det kan bli så intressant (även om det lär bli intressant i alla fall).

Hatar att blogg.se har gjort om. Fuck it! >.<

Försöker ladda upp en bild på ett halsband jag gillar, det är ett guldhalsband med en jordgubbe. Men nä då, 'publisme.se' tänker inte alls vara hjälpsam. Dumma sida. Den jävlas. Gillar inte att bli jävlad med.


Ellen och Beli har varit här idag, vi spelade Let's kill ^^ Har köpt extra korten sist jag var i Stockholm, så nu hade man massor med kort kvar efter någon hade vunnit, till skillnad då det kunde bli att ingen vann för att korten hade tagit slut. Nu var vi ju också bara tre som spelade, det kan ju ha spelat roll...
Beli och jag såg nästan Breakfast at Tiffany's, det blev mest att se på kort.

Allt som allt har det varit en bra dag, för mamma har också kommit hem från sjukhuset :)
Tydligen räddade jag livet på henne (det är bra), men jag.. jag känner inget inför det. Dumma, spottvänliga Jörgen. Jag har blivit så van att jag ska ignorera andra att det blir som att jag låser alla känslor ute, båda bra och dåliga. Wannabe-manodepressiv. Har perioder då jag är JÄTTEglad eller JÄTTEledsen och bara gråter och gråter (för det är inte normalt gråta i mer än tre dagar pga ett sommarjobb). Det är ju bara något att släppa iväg sig till en psykolog i framtiden, för det verkar ju som den här generationen (som inte har något bestämt namn, vi 90-talister >.<) hamnar hos en psykolog förr eller senare. Jobbigt kanske, men tala ut för en främling kan ju vara enklare ibland.
Nu börjar jag svammla, försöker väl skjuta upp sovandet. Men det s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0