I am waiting for it

Idag fick jag toffifee av fröknarna och barnen, det var roligt. Hade varit ännu roligare om jag gillade toffifee dock, hehe. Men jag tror jag överlever det, pappa åt ju upp de hur som helst.
Jag kommer sakna barnen, de var så söta (de flesta, som inte åt papper).

Plockade lite blommor (så underligt det låter, lite för sött) och tog bilder med de. Roligt? Lite grann faktiskt.

Har inte gjort särskilt mycket mer än det. Duschade och fixade håret och sen begav vi oss mot Gröna Lund, första stop slussen för mat. McDonalds. Åt en sallad.
Tyvärr kunde vi inte åka fjärorna, så vi struntade i gröna lund idag och kör det imorrn istället. Toppen. Imorrn ska jag även vara med Beli som kommit ner hit till the great place. Vi ska på skansen, vilket förhoppningsvis blir kul, hur vi tar oss dit är dock en anna femma.

I don't want a life of agony
I wont be another tragedy
And close my eyes while everything burns.
And I won't pretend I don't exist
Invisible until I turn to dust,
Open your eyes we're still alive.


/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0