Oh, sleep in peace

Igår såg jag en massa Desprate Housewives, Gossip Girl (även om det mest blev halva avsnitt eftersom det var ett sånt irriterande IQ-fiskmåsbarn!), One Tree Hill. Så OTH är helt klart sett, vilket är bra. Snart ska jag fortsätta se DH och sen, om jag har lite tur, GG. GG får bara vara snäll helt enkelt vara snäll och ge mig mer än 7 minuter per avsnitt. Bastard.

Vad mer då.. Jacob har sparkat hur mycket som helst, man kan faktiskt se var han sparkar också. Söt unge.
På tal om Jacob så har jag kollat på en massa kläder, inklusive babykläder. Finns hur mycket som helst jag vill beställa och när jag har fått första halvan av lönen tror jag att jag gör det. Efter att jag har beställt mina egna, såklart.

Madina Lake är bra, så jag tycker ni kan lyssna lite på dem. Speciellt One Last Kiss och Pandora. Riktigt bra låtar faktiskt! Tro mig.. Tro mig! O_O



Jörgen, du är så avskyvärd att inte ens dina 'vänner' vill veta av dig. Du har plågat mig månad, efter månad, efter månad och varje gång du 'bett om ursäkt' så har jag vetat att det kommer dyka upp igen. Ibland önskade jag bara att du skulle slå ihjäl mig istället så det skulle ta slut, och att du skulle åka in igen. Du hör hemma bäst där och någon dag lär du hamna där igen, och jag hoppas du hänger dig i lakanet för du gör ingen någon nytta. Du utnyttjade att du fick släppas in till vad jag anser var ett väldigt harmoniskt hem, men istället för att ta vara på det och uppskatta det så slog du det till spillror med allt ditt skrikande och skällsord om allt möjligt.
Du är egentligen mallen för allt jag ser ner på. Du är högljudd på gränsen till att mina trumhinnor ska sprängas. Du är otrevlig, nej, du är rent utav elak. Du är kriminell, och det skulle jag kunnat förbise om det inte vore så att du verkar vara så jävla stolt över det och ditt respektlösa sätt mot poliser (vad smart av dig att bli tillsammans med en polisdotter, pucko). Dina fördomar sprider du som ett regn av frätande syra. Alla bögar är äckliga, och de flesta lesbiska också. Man är bög om man sympatiserar med bögar eller på något sätt visar sig 'omanlig'. Alla kvinnor som varit tillsammans med mer än en man är en slampa, eller ett cykelställ. Mannen är det första könet och det behöver inte existera någon sorts förändring överhuvudtaget. Du är vad jag hoppas skall utrotas från samhällets grund och synsätt. Hoppas du inser det själv och aldrig mer öppnar din vidriga mun och spottar ut dina vidriga åsikter. Ditt jävla fä.
Du har kallat mig så många saker så jag vet inte om jag någonsin kommer kunna glömma det, tvätta bort det. Du har fått mig tvivla på om jag någonsin kommer klara mig, du fick mig vilja sluta leva. Du fick mig att tvivla på mamma, hur kunde du göra så? Du sa jag var psykiskt sjuk, du sa att pappa inte brydde sig om mig, du sa att mamma var blind för mina deprissioner. Men vet du vad, det var du som satte mig i den situationen och hade du lagt av skulle det inte finnas något att se. Inte att det fanns något. Du påstog jag tog droger, men vet du varför jag stannade ute fram tills solen gick upp igen? Dels för att jag ville vara någonstans där jag kände mig välkommen och inte behövde oroa mig för att få glåpord kastade efter mig så fort jag tog ett glas vatten, men även för att i din närhet så kände jag mig illamående och döende.
Du har påstått att jag aldrig kommer bli något, att jag kommer leva på gatan för att jag inte vet hur det 'riktiga livet' ser ut och hur tufft det är. Men gissa vad, du har härdat mig så jag vet att inget kan slå mig ner till botten igen, det är det enda jag möjligtvis kan ha vunnit på att ha lärt känna dig, avskum. Jag hade hellre klarat mig utan det.
Du har kallat mig dum, trög. Jag trodde dig faktiskt, att påpeka mina bristande kunskapar inom matte har ju inte precis hjälpt mig. Jag kommer aldrig känna mig säker på matte, det har jag förstått länge. Men nog har du hjälpt till där, så.. "tack" för den du. Idiot.

As you hide behind your veil of my stolen hopes and lost dreams
You took them all
I watched you steal my thoughts and had to see you smile


Du har kallat mig fet, tjockis, äter som en jävla skogshuggare, säl (och på något sätt tror jag inte att det var något positivt), gris, ko. Skulle det på något sätt vara en motivation? Det är inget jag behöver informeras om! Jag är mycket väl medveten om att jag inte är åtråvärd i någons ögon, men jag vill inte höra det varje dag och var och varannan minut. Det hjälper inte, jag blir då bara värre. Jag vill så gärna vara någons någon, jag vill verkligen komma i de klänningarna på Vila, men det går så sakta framåt att jag tvivlar på att det ska hända. Men jag vill, jag vill så gärna.
Du avskyr utlänningar, och vad du än säger så gör det dig till en rasist. Du fattar inget, och då är paranoid.
Du är som mammas brukare.
Du verkar inte förstå att hela världen inte är emot dig, utan att det är du som är emot världen! Inte undra på att ingen av dina barn vill träffa dig. Eller ens se dig. Fy fan för dig.
Du har förstört toalett dörren, sovrumsdörren, en dator, du kastade ut mammas mobil genom fönstret för fan! Du kastade ut en mobil för att den ringde! Hur jävla sjuk för man vara!? Du knapprar så många tabletter att du förhoppningsvis dör av en överdos inom en snar tid. Håller tummarna för det.
Inte ens din mamma vill ha dig i närheten.
Du säger att det är för att du är utbränd som du har betett dig som du har gjort, men än en gång.. Jag vet hur utbrändhet fungerar, och du har fan i mig inte varit utbränd. Dels måste man ha jobbat för att bli utbränd. Ditt förbannade djävulskap.

Jag orkar inte med dig längre. Det kommer aldrig finnas en person i mitt liv som har skadat mig på samma sätt som du. Men min intitution har i alla fall fungerat, jag avskydde ju dig från första stund.
Vad tror du det säger om dig?
Nu är du ute ur mitt liv, och om jag hittar något som tillhör dig så ska jag bränna det och skratta, du är ute ur mitt liv och jag ska aldrig uppleva förtryck som du har utsatt mig för.

For everything you do
I'd like to swallow you
And every day I'm gonna blame you
Even if you justify
Every fuckin bullshit lie
It only makes me want to break you
You pull me down
And you crucify my name
You make me insane
It's broken now,
Don't ever look my way
Don't even think I'm playin
Cuz I fuckin hate you
You're such a liar
And I'd love to hang you
You're all the same to me
When you repeatedly
Take advantage of me
The only thought I get of you, sickens me
Everybody knows you're fake
You're everything I fuckin hate
And I'm everything that you could never be



Nu ska jag fortsätta se på DH, GG och kanske Dirty Sexy Money.
Lyssna på Madina Lake, eller Medina Lake.. De skriver olika överallt. Så jag vet inte riktigt vilket av dem som stämmer.

/ J

Kommentarer
Postat av: E1

Madina Lake ;) De är rätt mysiga, måste börja lyssna ordentligt.
Och, som sagt, heja dig! Han kan dra ditt pepparn växer. Både du och din mamma är så mycket bättre än att ha med honom att göra.

2008-05-18 @ 20:01:50
Postat av: E

Jag hatar det faktum att han gjorde det här mot dig. Du förtjänar så mycket bättre. Och det han sa är INTE sant.
Du betyder så oerhört mycket för mig och jag vill inte se dig må dåligt sådär. Jag älskar dig J.

2008-05-21 @ 21:32:15
URL: http://dentirol.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0