Purple Rain, Purple Rain


Tänkte börja med att visa hur jag skrev förut, hur jag har förändrats och vad jag har gått igenom. Dvs: jag skall göra utdrag från min dagbok på lunar.

27/1-04 *host*
Nu är man sjuk....hostar och hostar som det inte fanns nå mer att göra men internet finns..min hjälte!*hihi*
Men jag får väl spionera på dom som kommer och röker(från skolan)på min bakgård.
Vad mer kan lilla jag skriva om.....Jo hittat några bra/fina bilder på enire.se vissa riktigt fina.
Men...jag tror två bilder hamnar med i dagboken,inte då dom nya men några andra.
Pussar!


Eftersom det var så kort, en till:

20/4-04
www.daisyrock.se har ju världens snyggaste gitarer jag har sett!
Gud jag vill ha en rock candy eller butterfly!

Även det kort, så vi kan nog ta en till va?

6/6-04 Sommarlov...jippi!
Gud så jag längtar till sommarlovet...Längtar så förbannat!

Men..man får hålla ut ett litet tag till...men så jag längtar,även fast jag inte sjka göra ett smack!


Gud vad korta dom är! Ännu mer kanske..

22/6-04 imorrn...
Imorrn kommer Ellen hem från bulgarien!
*glad*
Då kanske mitt sommarlov inte är lika tråkigt!!!!

Ja...nu har jag ju läst Ellens dagbok och kom och tänka på när dom skulle göra en makeover på mig..mohhaha icke samarbeta...aldrig nej nje..inte färga mitt hår...och det är mina naglar också.
Men om dom hade hafyt svart eller röd färg hade dom nog fått färga..eller om dom hade rosa...eller orange.
Du hade jag kastat mig över den och bett dom färga men inte...vad nu den där färgen hette.


Gud vad allt är kort! O_O

18/7-04 Jag kanske....
Jag kanske borde stänga av datorn...Äsch skiter i det.
Men hur har dagen varit...hmm faktist bra. Cycklade med Kiwi och Mangon...Stakars Mangon*inte*när hon satte sig på sanden istället för på en sten som jag och Kiwi gjorde...hon blev lite blött.
Igår så brände jag en ny skiva,blev riktigt bra om jag får säga det själv. Var Five Avril GC Nirvana mm...Men sen då...nåt mer måste jag ha gjort..Jo haft sönder en spegel(Förlåt Mangon)men olyckan blev nog förvirrad för jag fick bara sju minuters olycka. Det är nog för att jag alltid har otur...I allt, absolut allt har jag nog otur i...Nja inte helt sant...Har fruktandsvärt tur i vänner!
Mina goa söta vänner betyder nog allt,skulle nog ha dött för länge sen om dom inte fanns...Skulle nog inte klarat av nånting!
Men en rätt konstig sak är nog känslor...Hur dom fungerar är mystsikt, derimerande glädjefulla...Idiotiska så många..oich så kan man få dom blandade...Men känslor, derprimerande stämmer rätt bra på mig. Deprimerande...Hmm allt jag tänker på är min lilla hemlighet, den som ingen ska få veta...Min bara min lilla tanke...min min min! Jag tror nog att musiken kan hjälpa till rädda liv...Men nog är det en själv som "räddar" en från sig själv...Inte musiken musiken hjälper endast till.

Musik som hjälper mig är nog Good Charlotte och Avril...Även om några av dom gör mig lite mer deprimerad....Men dom är bäst,asså Good Charlotte Avril Nirvana...dom är typ det.


Herregud, jag tror jag skämms lite nu O_O

20/7-04 Glödlampor...yeeeaah!
Vaknade klockan 7.09 idag(ytterst ovanligt för mig)men...det vara inte länge för när jag skulle kliva upp blev jag så trött jag somnade om...Men vem kommer då och väcker mig,jo pappa...Och säger jag måste stiga upp för att mormor och morfar är på väg(dom kom klockan tio men han vet hur rent av mumie aktig jag är när jag är trött...)så jag steg motviligt upp...Mkt trött somnade jag i bilen och vaknade av att sista låten på min freestyle spelade(Carrie heter låten...)och då blev jag sur...så jag började lyssna om på skivan och somnade igen...Sen så stannade vi på en resturang och åt lite...Sen skulle vi vidare. När vi kom fram(morfar skulle köpa nå bord av nån...)så hade dom två jätte söta labisar! Dom hette Mindy och Pia dom var sex och åtta år...Hon som hette Mindy bar alltid en kudde(jätte gulligt!)den andra tjuvade min sko konstant(mindre gulligt för jag fick dregel i den...)men sen så skulle vi åka tillbaka och på väg hem passerade vi en affär som hette "knallen"(Konstigt namn...)så vi gick in. Först trodde jag jag skulle få panikångest där inne,det var mkt trångt och luktade illa(även dom som handlade där...)och kläderna såg ut som dom hade blivit tvättade för många(eller för lite)gånger. Men då mitt i allt så fick jag syn på några coola glödlampor...Mormor köpte tre åt mig(25 st)morfar köpte två andra(30 st)dom som morfar köpte: Första: En smlie med texten "smile". Den andra: En dödskalle med texten "danger"...Båda så coola!
Dom som mormor köpte: Första: En knallrosa lampa med blommor på(låter töntigt kanske men tro mig det är snyggt"). Den andra: En mörk blå med en sol på(solen ser lite konstigtr ut men men...). Den tredje: En lila lampa med två stora vita blommor på...! Så glad över dom,nu får mitt rum lite mer personlighet i sig...Istället för det rum jag har nu som visar en helt annan person...Inte mig liksom i rummet utan typ nån primadonna tjej...Inte mig asså.

Igår gick jag på bio med Saltet,Spider man2. Den var hur bra som helst! Men han svimmade inte när jag ville det...Jäklars! Men jag msået få tag i hon innan hon åker iväg till Kina...Måste bara det...Men nu ska jag koll mig runt lite...läsa andras dagböcker,typ kul :P

Okej, fastnade lite grann för det här nu :P

Jävla piss lunar hackar därför nu. Idiot lunar.
Dö!

Okej.. mer imorrn då. Får bli så.

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0