They dig in your bones if you let them

Idag har jag haft en avskyvärd dag på dagiset, och denna gång har barnen inte haft något med det att göra överhuvudtaget. Jag är väldigt förkyld och att stå i spöregnet tror jag inte hjälper (det regnade ett bra tag idag, och barnen var ju självklart ute då). Men annars har dagen nog varit helt okej ^^

Varit i tvättstugan också, medans vi (Naomi och jag) väntade på att tvätten skulle bli varm och torr så läste jag Café, därav denna härliga bild:

image15

Du såg rätt, jag läste det där numret. Hann dock inte läsa klart allt.. Tyvärr, hade ju kunnat vara lite roligt. Hoppas familjen här ska tvätta mer i tvättstugan, så kanske jag kan läsa klart hela numret och kolla om jag vågar ha sex med min kvinnliga chef (innebär det Ira eller rektorn? O.o).


Något hemskt kanske också har hänt, jag saknar pengar! Jag ska ha 350-380kr, men jag har endast 165kr. Alltså finns det två alternativ. Eller tre.
1, jag har tappat pengarna (vilket inte har hänt.. för jag gör aldrig det)
2, någon på dagiset har snott de pengar jag ska ha där (men det känns inte troligt, för dagisfröknarna har knappast gjort det om det skulle vara pojkarna som går i fyran som har PRO där är det bara skumt att de inte tog alla pengar eller min mp3).
3, jag har råkat lägga de på något ställe jag inte kommer ihåg (även detta är konstigt då jag aldrig tar ut pengarna från plånboken).

Jag vill ha mina pengar :(

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0