Walks into the room, feels lika a big ballon

Isch.

Ett barn valde att hälla ett glas vatten över sin extra-fröken var en alldeles lysande idé och gjorde just detta. Gaaah! Unge.

Och en annan, samma som kommenterade min stora rumpa, undrade om jag hade en bebis i magen (vilket är nej, jag sparar det några år fram) och det var dessutom föräldrar fika och jag fick en kaka. Eller, inte kaka för kakor är som inte så.. men. Äsch, bakverk i alla fall!
Allt detta och ha läst en pro-ana blogg gör mig.. nojjig. Fel ordval, men jag vet inte hur jag ska beskriva det.
Jag måste ge ner i vikt, och nu börjar jag bli desperat. Så jag tänker praktiskt taget ta till alla medel (inte spy och såna hemsktheter dock). Sallad hela vardagen och kött på helger kanske? Det borde funka lite grann ju! Borde ju det. Inte mycket potatis eller pasta, eftersom det inte är bra. Skippar nog vitt bröd, som jag älskar så mycket.
SLUT TJAFSAT! Punkt! Usch.
Orkar helt enkelt inte vara feta tjejen längre, tär bara på en att ingen bryr sig om att lära känna en för att man har en yta som skrämms.

/ J


Kommentarer
Postat av: E

Jag förstår att du vill gå ner i vikt, men att bara äta sallad är inte bra. Ät först och främst alltid frukost, lunch och middag. Sen sluta dricka läsk och äta onyttiga saker som godis, glass och snacks. Men en gång i veckan SKA du unna dig något. Jag kan sluta äta allt onyttigt samtidigt. Och så tycker jag att du ska börja promenera med mig. Det är jätteeffektivt och 20 minuter räcker gott och väl från början. Och ät enligt tallriksmodellen för lågenergiförbrukare.

2008-05-21 @ 21:30:16
URL: http://dentirol.blogspot.com
Postat av: J

Promenera är fint, men det är hela processen att ta sig ut. När man väl har börjat kan jag gå hur länge som helst, inga problem. Men jag vill gärna ha ett mål när jag går, så att jag vet när jag är klar kan man säga. När jag vet att jag har varit duktig osv.

2008-05-21 @ 22:01:20
Postat av: E

Då får man väl sätta upp mål.

2008-05-21 @ 22:04:06
URL: http://dentirol.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0