We made a promise and we keep it

Först av allt, Bon Jovi är faktiskt bra! Så det så.

Idag höll jag på att spy på dagiset som sagt (på bdb då xD). Fruktansvärt!!! Fick en av småttingarnas snor på handen och det var då jag höll på att spy, riktigt ordentligt också. Fick sura uppstöttningar och allt, usch. Stog därför och hängde över papperskorgen ett tag, för det vägrade försvinna. Varför jag fick snor på handen var för att han rörde på huvudet när jag skulle snyta honom.

Vill du vara min ängel?

Och nu, pga en sån här kort dag funderar jag på att ha utdrag från lunar dagboken, så länge det inte har sitt hackande som det hade igår. För sånt gillar vi inte här!

3/8-04 Bläck pennor... Även sprit pennor!

Weeeiiii!*hopparm omkring*Gud så kul man hade!
Först möttes alla,nästan alla(Kiwi Grape Mangon jag och Saltet)i bollonger...Vi babbla på ett bra tag...Sen så skrev jag lite mer i min och Saltets berättelse....Sen så pkte vi alla hem till mig...Inte precis långt:P
Först spådde jag Saltet Grape och Kiwi...Mangon vägrar(undrar varför...)...Så hon satt vid datorn. Dom kolla igenom mitt kollage...Hehe dom märkte nu har allvarligt mitt dyrkande av Kevin Zegwers är:P Men sen leta jag efter fler bilder på han,total misslyckades ju!
Sen olyckligt nog var Grape tvungen gå hem...(sorgligt:'O :P )
Men då hann vi bräna klart Saltets skiva...Då började det so var mest roligt!
Jag och Saltet tog varsin bläck penna och börja jaga Kiwi och Mangon runt i hela rummet och kluddra ner dom...Sen tog jag en sprit penna och kluddra på Magnons fot Peppar was here...Ytterst rolig dag,hade varit roligare om mamma och pappa inte stoppat mina planer om pyjamas party!


Först av allt, Kevin Zegers tror jag det ska vara.


5/8-04 Skit jävla piss fan!
Idag har väöl dagen varit helt okej...Saltet åkte hem sen så tornade min huvudvärk upp*jävla skit*...Så nu kan jag inte gå på kalaset(luleå kalaset)!
Men det är bra Kiwi är online för tillfälet,kan man byta bilder på snyggingar;)


Vad aggressiv jag var då :O

10/8-04
Gud så kul man hade på E - type!!!!
Eller kungspudeln:P
Skrika som en tok...Dansa som en idiot!
Och klappa händerna hoppa gah vad bennen värkte efteråt:P


20/8-04
Ja... Nu börjar skolan, så pissigt det är! Men man har iaf haft en helt okej sommar(helt toppen!)men allt måste ju ha sitt slut?
Sommarlov är ett mkt fint ord... Frihet skoj och såna saker typ:P
Men efter att man hade fått sommarlov så gick det nån vecka innan Mangon hade sin fest, det var riktigt roligt! Två dagar sov vi( Mangon Kiwi Pepper Salt Grape och Emmeli)dära... Sen var det ju tråkigt nog dags åka hem... Jag gjorde nog inge specielt då... Sen så ringde jag typ Saltet varje dag(ett under att telefon räkningen inte var så hög:P). Sen så skulle hon till Kina(!), och jag skulle till stockholm en dag efter hon... I stockholm bodde jag och pappa hos min faster och hennes sambo och deras katt kissen(som otroligt nog gillade mig gemfört med andra katter som klöser mig :S). Pappa och jag besökte slottet där vi kollade runt men man fick typ inte ta kort...(blä!). Sen så gick vi omkring i gamla stan... Nästa dag(tror jag)att vi typ inte gjorde nånting... Sen så skulle vi träffa min morbror och hans sambo(dom hade varit på gotlnad och var i stockholm två dar) och vi åkte till Vasa museumet och kollade, det var rätt roligt att det kostade 10-15 kr för m,ig medans för dom det kostade 70kr:P Sen gick vi omkring ett tag innan vi åkte hem igen... Pappa skulle typ iväg med dom någonstans(vars brydde jag mig ej om...)så jag min faster och hennes sambo skulle äta på en grekisk resturang som var i närheten av deras resturang. Jag tog nå friterad bläckfisk(snacka om att jag ångra mig, kom på att jag inte gillar friterad bläckfiks!:O). Sen så gick vi hem igen... Typ när klockan var två gick jag och la mig för att vi skulle till gröna lund nästa dag.

Gröna lund var skit kul! Pappa jag jag köpte ett sånt band då man får åka hur mkt man vill(förutom spökhuset...som inte spela någonroll för att jag hatar spökhuset!).
Efter ett tags övertalning så åkte jag fritt fall tilt! Och jag har troligen inte haft så roligt! Den var hur kul som helst även om kön är så låååååång! Sen åkte vi katapulten den var mkt roligare(även den lååång saaaaktaaaa köööö!).
När klockan typ var 20.30 så bestämmde vi oss för att åka hemmåt igen.
Vi tog tunnelbanan hem typ... Dagen efter så åkte vi till skansen... var sådär för det liksom spöregnade! Men sen så dagen efter skansen så gick vi typ på stan och då hittade jag vad jag hade sökt efter! TAROT KORT! Gissa om jag blev glad, visst dom kostade 395 men vad skulle jag ha gjort bara låtit dom ligga där och mögla , nej nej jag var tvungen köpa dom! Jag älskar hur korten är dom har så fina bilder och korten verkligen tilltalde mig(vilket kjorten ska göra om man ska köpa Tarot kort.)... Så nog köpte jag dom med stooor lycka!
Sen gick det några dagar och vi skulle hem*snyft*... Jag fick två cd- skivor och ett halsband och två ögonskuggor och två par örhängen(weeii!).
Allt gick bra på hemvägen... Mamma mötte oss blev kramkalas typ(belv ju nästan ihjäl kramad!:P)
Dagen efter ringde jag Saltet(eller hon ringde mig...)och vi bestämmde att hitta på nåt... Vad minns jag inte:P
Sen så gick det en tid(minns inte hur länge... Rätt mkt jag inte minns:P)och vi skulle träffas en del av gänget(Kiwi grape jag mango och saltet.). Det börja med att vi mest babbla på ett tag tills alla utom Saltet och jag började kasta kottar!(hehe)... Efter kottarna slutat flyga så åke vi hem till mig. Vi brände en skiva kollade om det fanns nå bilder(no b-bilder*snyft*:P)... Sen var Grape tvungen att åka Hem(så tragiskt!)och då gick jag och Saltet till Atack! Med bläck och sprit pennor!!! Vi målade på Kiwi och Mango(sååå roligt!). Sen gick det väl några dar och Luleå kalaset kom till stan! Saltet kunde tyvärr inte komma för hon skulle till Kiruna. Men Grape Kiwi och Mango kunde komma(Yey!). Vi träffades vid niop tiden vid bron och gick sen till tivolit. Jag och Grape åkte snurr grejen som for upp i luften(inte G- gorce utan den andra.)... Sen gick vi till NRJ scenen och kollade vilka som spela men dom var knappast nå intressant så vi gick tillbaka till den stora scenen... Sen gick vi tillbaka till tvolit efter typ en kvarts övertalning så fick jag Kiwi att åka snurr grejen... Hon gillade den!(Mohahaha övertalning bra!)sen åkte jag virrvelvinden med Grape... Fick ont av den :S
Sen gick vi än en gång tillbaka tilll stora scenen för att se E - type men det var typ en timme kvar så det var fortfarande MB på scenen(MB = Money Brothers.) dom spelade sin sista låt då vi kom. Sen så tog vi en plats vid ludteknikerna och väntade och väntade och väntade och skrattade åt " V I "(måste ses för att förstås.) Sen började E - type, vilket ös! Vi hoppade stojjade och skrek som galningar!!!! Efter typ två timmar var det slut(buuuuhäää!)! Grape(som skulle sova hos Mango)gick med Mango iväg jag mamma och pappa följde Kiwi hem och gick sedan vi också hem.
Sen så gick det ett braaaa tag innan nånting hände, så nånting hände:P
Vi(Mango Kiwi och jag.)skulle sova hos kiwis mosters lägenhet(FF förstår ni...:)) Vi stojjade skrev låttexter och såna saker... När klockan typ var halv fyra så gick vi och la oss, men tro nu inte att vi somnade! Efter ett tag så gick vi upp igen(klockan var väl halv sex.)och mitt i allt fick nån av oss en idé att springa ut på gården i pyjamas! Vi sprang ut och sprang fnissandes in i lägheten sen... Men sen så sprang vi ut igen... Men då fick Mangon nån idé att springa ut i gatan och hoppa som en galning... Vi andra gjorde samma sak tills jag såg att nån satt i en bil och stirra på oss(låt mig påmina er om att detta och klockan halvsex.)!!!! Så vi sparng in igen chockade över vad som hade hänt(inte...!)så vi bestämmde att skriva ett brev till en av våra vänner och posta det...(hon bodde i närheten:P).. Vi skrev om mannen i hallon båten som stirrat på oss(hehe...), vi postade brevet i hennes brevlåda(eller mangon gjorde det och Kiwi och jag stog i trapphuset och kollade på:P)vi postade det i pyjamas...(Hallå, annars skulle det väl inte vara lika kul!)klockan var nu kanske halvsju. Vi gick och la oss igen... Klockan halvnio däckade jag ut en snabbis...(varit upe i ett dyng halloj!)... Sen vacknade jag igen sen somnade jag och vackandes igen... Efter ett tag ides jag inte längre så jag tvingade upp dom andra... Först gjorde vi inget sen åkte vi hem till Kiwi och åt frukost...(Nu var klockan halv två.)Jag tog två mackor och två glas Jucie.
Sen så åkte vi tillbaka såg lite Buffy, sen ringde pappa och sa att jag borde ta mig hemåt nu så då fick jag packa... Jag packade ihop allt(dom andra packade ihop sitt också.) Sen så cycklade vi iväg Mangon var så snäll och vaktade mina saker medans jag sprang in på en kiosk och köpte en tidning(Nya numret av Story.).. Sen så åkte vi var och en hem till sig. Jag käkade lite middag och sen slängde jag mig över datorn och kollade runt lite... Sen så loggade jag ut för att se på Scrubs... När Scrubs var slut såg jag på OC(Den serien är så j*vla bra och Benjamin McKenzie så söt!... Synd han är gift :P Nä skojja bara.).... Sen så gick det några dar... Jag gjorde inget...(gick typ två dar:P)och nu sitter jag här och skriver för fullt... Men allt jag nu vill önska er är att ni lever igenom skolan..(personligt fängelse:P)och har det så bra man kan ha när man går i skolan! Och ha ett bra liv även om ni inte går i skolan... Men men ha ett bra liv och lev idag inte imorrn!
// Peppar den galna av oss alla.


Men herregud xD Jag skämms här. Usch! xD

2/9-04
Jaha,´dagboks dag idag... Men... Vad ska man skriva... Mamma och pappa fyllde år igår, 37.
Köpta en bok och pizza slize till mamma och till pappa en tavla och ett mini träd... Kan inte komma på nåt mer att skriva om så... Hahahahahahahahahaha!


Anfall där i slutet möjligen?

16/9-04
Bla bla bal... Blä!
Mår illa och tycker synd om mig själv... Mamma köpte inte frida*surar*
Men får väl överleva utan den på nåt annat sätt:P
Lyssnar på musik just nu... är väl sådära.... No Doubt Nirvana och Green Day Papa Roach och Good Charlotte, Ä L S K A R den nya låten! Videon är också cool...
Men hade man nå intressant att berätta... Knappast, hunnit skriva lite på mitt projekt som min lilla Pumpa Smurf var så snäll att ge mig eftersom jag nu inte har varit i skolan pga min förkylning(Blä för förkylning!!!!).
Hmm... Ska man skriva nå mera... Får fundera på det medans jag skriver:P

Tralalalaaa.... You came up whit a idea on sunday morning....*dunkar huvudet i bordet*Har så trååååkigt!
Men som tur har man ju några bra sidor att vara inne på ;)
Men jag ska nog kolla om sidan som varit nere är tillbaka igen*hoppas hoppas*

Aa, nu kom jag på nåt att skriva!
OC toppen! Se på Benjamin McKenzie är det inget fle på:P
Och Fab 5, nya avsnitt jag tror jag har dött och kommit till ett mkt trevligt ställe:P


10/10-04
Jaha jaha, så nu är det söndag.
I fredags så hade man ett litet mat krig med Fanny i matsalen:P
Men ManGo och Kiwi sov ju över, sen igår sov man ju över på ungdomens hus, hade skit roligt!


Bara det att jag sov över på Ungdomens hus är ju galet..

24/10-04
Just nu är klockan... måste kolla*springer iväg kollar kommer tillbaka*okej den är... 00.55 och jag är hos Micki,the potta:P:P:P
Ta kort var väldigt roligt:P:P
Tuggat på hennes mobil:P:P:P:P:P:P:P:P På sätt och vis asså.
Men... micki har lite komentarer... här:
Hellojs! :D
Detta är lite freaky...Jennki läste ut HELA första Emanuel boken på typ..hm en timme..medans jag rollade! *suck*
Sen hade hon tråkigt och ville hitta på nått....typiskt henne! Åsså började HON rolla och jag fick tråkigt! *blä*
Aja det var allt från mig...byeee.

Så nu har hon sagt sitt och kommer aldrig mer läsa skriva i min dagbok...*evil smile*okej skojja då:P
Men nu ska jag försöka få henne ta mer kort och äta... mohahaha, eller typ nåt. Men iaf,skriver kanske senare denne "dag"... då den faktist har blivit dag!
Men skrivit rätt så mkt nu... allt från mig just nu...

//Peppar the mupp och Micki the potta!

Är det fel att tycka att 'Micki the potta' var skitkul när man är sexton? x'''D

12/11-04
Ja... nu ska jag skriva lite:P

Först vill jag säga, det gör ont att få en mattebok i huvudet!!!
Det gör mkt ont... plågsamt:P:P:P

Men men... nu har jag lite huvudvärk och känner mig snurrig... ingen viktig fakta men iaf.
Vad mer kan man säga då?
Hmm.... Jo Boulevard of Broken Dreams med Green Day är hur bra som helst!
Och Blanket of Fear med Papa roach är bra också!


Hm. Jo, för er som inte vet det.. En luftballong for nyss in i träden brevid huset! Träden är lägre än huset. Och huset är inte ett höghus. Herregud, reaktioner!

Okej.. hade skrivit en betydligt längre blogg än det här. Men nu dampar lunar, igen, och då kommer jag helt enkelt inte in. Så jag tänker inte skriva mer eftersom jag inte har det memorerat. Blir mer senare helt enkelt.
Men.. hittade en 'rolig' bild på lunar. Jag skratta åt den i alla fall (fanns fler bilder att skratta åt, tro mig xD ).
Här är den i alla fall:
image16
Och med denna utsikt avslutar jag detta inlägg.

/ J

Kommentarer
Postat av: E1

Jag diggar den där bilden! Vad sysslade du med?

2008-05-23 @ 00:48:55
Postat av: J

Svar:

Jag har ingen aning, skulle nog dra upp byxorna och då tog nog Micki ett kort. Saknar dom där jeansen.

2008-05-23 @ 00:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0