Who knows me well

Min fot gör fortfarande ont, och jag går till vårdcentralen om jag inte vaknar med en bättre fot.


Idag har jag haltat omkring med Emmeli på stan, hon kollade plan anant på några digitalkameror. Hoppas hon väljer den som man kan fotografera under vatten med (att den även är rosa gör ju inte saker sämre för den delen).
Hittade en tröja på Urban med AC/DC tryck jag vill ha, och de har fortfarande kvar GNR t-shirten som bara är för snygg! Lite tröst var att den inte fanns i min storlek, så jag hade inte kunnat köpa den i alla fall.

All of this I'll soon forget

Erik ringde/smsade och tyckte vi kunde träffas, men först så gick vi till Zara Emmeli och jag. Hittade ganska mycket där, men måste hålla lite på pengarna tills på lördag. Måste ju ha råd köpa Merch på fredag! Köpte iaf två olika tröjor, båda för endast 79kr.

 och ryggen ser ut..
Någon av de ska jag minsann ha på Kiss konserten, för de känns rätt. Hehe.

Hur som helst.
Efter Zara gick vi till kungsträdgården och tog en glass och såg på en skum.. sak. Och Erik visste inte var det låg, vilket är lite skamligt för en stockholmare.
Efter att ha suttit i det soliga vädret länge så började det komma alldeles för många måsar dit så jag föreslog att vi skulle gå, vilket vi gjorde.
Pocketshop vid plattan gick vi till, jag köpte tre böcker och har nu bara två stämplar kvar på mitt underbara kort. Jag äger så! Efter att ha svängt för Lindex i jakt på en BH (som misslyckades för de hade A, B, D i min storlek men näää, kupan kunde de ju bara hoppa över >.< ) så skulle Emmeli till Souk, men nu började min fot protestera så jag åkte hem. Som sagt, går till vårdcentralen om det inte blir bättre. Mamma undrade om jag hade varit ovanligt törstig, men det hade jag inte. Så jag har uteslutit diabetes.

Everybody is on the run

Jag är verkligen livrädd för fåglar, usch! De är så äckliga och.. läskiga.

The blues ain't nothin' like a pain in your heart,
when you get a bad start

Såg nyss klart DH, så nu har jag sett hela säsongen. Längtar verkligen till nästa! Slutet gör ju att man blir halvt galen av att veta att man troligen får vänta längre än vad man klarar av! Herregud vad man blir.. ja, nånting!

Planerar hur jag ska göra mitt rum. Det ska bli Old Hollywood, så mycket vet jag. Vet bara inte hur.. Funderar mellan att gå på omklädningsrum grejen, med en spegel med lampor omkring den som 'hjärtat' av rummet. Eller köra på ett svart-vitt rum, bara de färgerna (förutom kort och eventuella posters). Vad tycker ni? Ge förslag hur man kan få 20/40-tals känslan! Snälla, söta, rara?

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0