Tell me where our time went

Jag måste bli bättre på att blogga, men att börja tio i 6 på morgonen känns lite overkill. Så förvänta er inte det igen (mina två trogna läsare).


Vad som har hänt i skolan är inte mycket. På historian sa våran lärare att min grupps redovisning är den bästa han har sett under alla sina år som lärare, och vi har såklart fått MVG och det är alltid trevligt! Men det känns som det är det enda mvg:et jag kommer få då jag bara missar skolan hela tiden!
Idrott - IG
IOS - G
Data - G, möjligen.
Samhälls - VG möjligen, för att jag tydligen verkar så alert på lektionerna, jo tjena..
NK - JÄVLA APA! IG som fan, bara provet var ju hemskt. Jag hatar Kemi, och läraren älskar det. Det är inte en win win situation, hemskheter man får genomlida. Usch, jag måste ta mig i kragen och gå till läkaren, eller i alla fall göra bättre ifrån mig i skolan. Jag kan bättre, och det är det som är så frustrerande. Varför gör jag inte bättre ifrån mig? Jag har alla svaren i huvudet, men icke. Det bara... jag låter det bara rinna iväg för någon okänd anledning. Förstår ibland inte hur jag tänker (inte ibland, ofta). Galenskap.

Today is a winding road
Tell me where to start and tell me something I dont know, whoa
Today Im on my own
I cant move a muscle and I cant pick up the phone, I dont know

Och på lovet har jag varit i Stockholm, inte gjort så mycket förutom att vara med Jacob, Aster, Naomi och pappa. Köpte Ljudet av Ditt Hjärta förstås, för den har jag gått runt och velat ha i evigheter nu. Så den var jag tvungen att köpa.
Aster sa något roligt förresten..

Jag: Jag kan inte komma på vem av er han är lik.. [Jacob]
Pappa: Jag ser bara Aster.
Aster: *är tyst en stund* Jag tycker han liknar grannen..
Jacob: *fnissar*

Jag tyckte i alla fall att det där var ett roligt skämt. Hallå...

Nåväl. Jag gjorde inget helt enkelt, gick på stan för att kolla upp om dom hade sakerna Micki ville ha, men icke.

Sen var jag på film mässan, träffade Milia och Este och det var roligt :) Milia var längre än vad hade förväntat mig, kände mig kort faktiskt xD


Nu måste jag göra mig klar för skolan, så. Tyvärr, blev fruktansvärt kort.

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0