Bust a few moves, run your fingers through your hair

Detta inlägg är ett bloggeri gnäll, kommer mest handla om saker jag vill gnälla om.



  • Jag avskyr när folk går på cykelbiten på gågatan. Jag menar, dom har stor plats att gå på, medans cyklister bara har den där lilla, lilla biten. Så.. what the fuck? Håll er på nån av dom stooora sidorna brevid och låt mig cykla, för en dag kör jag på er! Med flit.
  • När folk sjunger högt och hela tiden; när det är folk som inte är några nära vänner i närheten. Dom blir irriterade, tänk på det.
  • Folk som sätter tuggummi under bord, bänkar och annat som allmänheten ska dela. Fuck you, det är äckligt och ni har samma hjärna som en ärta, dvs ingen.
  • Människor som sparkar eller rör sig för mycket under bion, ni är avskydda av hela världen
  • Människor som krossar glas där jag ska cykla och hundar ska gå, ni suger apa
  • Reklamer som lyckas vara längre än tio minuter, speciellt dom som aldrig tar slut.
  • Tv-shop som startar klockan 5.50 och envisas med att dyka upp igen vid niotiden. Om jag inte beställde klockan 6, tror du att jag har ändrat mig bara för att siffran nu är upp och ner?
  • Folk som aldrig svarar i telefonen, utan bara... ser på den. Det är väl bara att svara och.. och... SÄGA ATT MAN ÄR UPPTAGEN OCH RINGER UPP?!
  • ... Folk som sedan inte ringer upp
  • Seinfeld, seriöst. Det är inte en bra serie! Den handlar om absolut inget!
  • Folk som tror sig vara bättre än andra, och visar det tydligt
  • När folk inte berättar för en att sista lektionen på dagen är inställd så att man sitter där i några timmar extra
  • Fåglar
  • Om jag skulle vinna på bingolotto, och att det blev 100 000 mat istället för typ.. cash.


/ J


Kommentarer
Postat av: E/B

"tror du att jag har ändrat mig bara för att siffran nu är upp och ner?"



Du är så rolig, vet du det? XD

2008-10-04 @ 02:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0