Here comes the rain again

Okej, just nu har det här inlägget inget namn för att jag försöker komma på låtar med Rain i dom, det är svårt när man verkligen vill komma på något passande. Något som inte bara är symboliskt. För det har regnat som galet den här helgen, tycker jag. Men nog älskar jag det ändå, även om nu idag (vacker söndag) var jobbigt och svårt att se när jag cyklade hem från Ellen, så mycket regnade det!
Nåja, jag hittar förhoppningsvis något innan jag är klar eller in... somnad. Sover alltså, innan jag har somnat.

Nåväl.

Fredagen var väl bra, hade NK och där blev det labb och där såg jag ut som ett mobboffer, trots den otroligt heta rocken och snygga skyddsglasögonen som alla modebloggare nu kommer lägga upp bilder på och sen börjar H&M massproducera dom och såklart är det små oskyldiga barns händer som förstörs medans dom tillverkar dom, i alla fall. En härlig dag var fredagen. (Nu har jag kommit på att Eurorythmics passade fint in).
NÅVÄL! Efter att ha levt på den härliga Litteratur för Bildning lektionen så var en Ellen och en Nena utanför BF-utgången och väntade på mig, för vi skulle minsann köpa bingolotter. Dom hade inga vanliga på kiosken precis brevid kappahl (där Nena och Ellen fick en blick av Cedric), så det blev att gå över gatan till Aurora. Inte för att dom hade några heller, inte ens vanliga! Skandal! Det var bara att tralla iväg till nästa affär, som fick bli Smedjan. Där hade dom minsann bingolotter, normala också. Så Ellen, Nena och jag köpte varsin lott och efter det traskade Ellen och jag till Willys där jag skulle handla lite saker åt mammsen. Efter det bar det iväg hemåt.

Någon timme efter det cyklade jag till Emmeli, vi såg Camp Rock (jag vet ni Lol:ar åt det, eller hur? Förutom Jonas Brothers fans då som  tycker att jag inte borde tycka dom är lol). Efter det blev det en väldigt kort tur på stan innan Emmeli skulle iväg och se Björn Gustavsson och andra söta komiker (en till). Lyllo-unge kommer jag på att vilja säga...

And when it rains
On this side of town it touches, everything
Just say it again and mean it
We don't miss a thing

HA! Fick in mer låtar med regn.
I ALLA FALL.

Lördagen innebar att umgås lite med mormor och morfar, dom kom på ett snabb besök och hade med sig massa mumsigt älgkött. Efter det spenderade jag tid med Fanny och Ellen, den sistnämnda såg jag den underbart söta filmen Alvin & The Chipmunks med. Härligt värre.

Söndag innebar middag hos mammas vännina, mums, och bingolotto med Ellen och Nena. Skitkul och hoppas vi gör det mer mer mer mer gånger! :D

/ J

Kommentarer
Postat av: E/B

Måste ju få fråga: Cedric?

2008-10-08 @ 01:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0