Hot as Ice

Se vad duktig jag plötsligt blivit på att blogga igen! Möjligen har inläggen blivit några tusen ord färre, men dom kommer allt snabbare. Pang pang! Ett blogg inlägg för dig. Och dig. Och just du där! Ja, du (som aldrig lämnar en kommentar).
Känn dig så djävulskt träffad.

When did we all start
Living a world in a photograph?
Where I'll find you
Waiting for something
Hiding in places the shapes of the faces
In photographs
When the dreams are done



Idag tog vi skolfotot i skolan (höhö). Jag hoppas gruppbilden blev bättre än förra året (men det kan ju knappast vara så svårt), det enskilda blev ganska okej. Alltså, inte bra men inte hysteriskt hemskt som det i sjuan blev som jag verkligen inte gillar. Nåväl, så länge det på hela klassen är bättre än förra årets så är jag ganska nöjd. Misstänker att jag (i jämförelse med mina klasskamrater) kommer se ut som ett litet emotroll. Jag blev nog Lärkan inspirerad helt enkelt, inte mycket mer man kan göra åt det skulle jag tro.

Huvudvärk idag också, tur att alla lektioner utom en var inställda. Mycket bra för mitt huvud må jag säga.

So take the photographs and still frames in your mind
Hang it on a shelf in good health and good time
Tattoos of memories and dead skin on trial
For what it's worth it was worth all the while

Satt upp någon till bild på väggen. Brukar sitta och titta på den då och då, blir lite varm imonbords när jag kommer ihåg när/var/hur fotona togs. Alla borde ha en bild vägg.

/ J

ps. börjat skriva min önskelista, några förslag vad jag kan önska mig förutom pengar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0