Burning on, just like a match you strike to incinerate

Igår fick mamma panik över att hon inte hade några värmeljus kvar, ni borde ha hört henne..
"LJUSEN ÄR SLUT! Gumman, vi har INGA ljus kvar!"
"Jaha...?"
"Förstår du att vi har använt upp 150(!!!!) värmeljus på en månad?"
"VI?! Vadå 'VI'?!"
"... Okej då, jag. MEN LJUSEN ÄR SLUT!"

Jag tyckte det var roligt, och oroväckande. Vem använder upp 150 värmeljus på en månad? Oroväckande indeed.



Lyssnat väldigt mycket på My Chemical Romance på senaste tiden, inte för att det kommer synas på lastfm.se för mediaplayer jävlas och visar inte vad jag lyssnar på och gaaah. Endast jobbigt.

Este fixade Iris åt mig! Med Goo Goo Dolls! Nöjd, har velat ha låten ett bra tag nu. Om någon har lite mer med dom får ni gärna skicka, dessutom. Om ni har Champagne Supernova blir jag också nöjd.


/ J

Kommentarer
Postat av: E

Det är alltså... Lite drygt fem ljus per dag. Det är ganska mycket. Jag använder KANSKE ett per halvår XD

2008-09-17 @ 00:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0