He doesn't look a thing like Jesus

"Vi adopterar honom. Vi kan bygga en liten scen åt honom, som Bagge sa: alla behöver en Johan Palm." - Mamma efter att flera gånger sagt att han är så söt. Och ja, han ser så liten ut där på scenen, brevid dom andra Idolerna som.. inte ser så små ut.

Så då var det Idol dags igen, denna gång kanske jag följer det. Inte bara.. ser auditions och finalen, känns fel att hoppa in sådär på slutet.


Såg Supersize Me medans jag åt lite Ben & Jerry's, toppen (pengar över sen förra månaden upptäckte jag, annars skulle jag ju inte ha köpt det). Måste spara in pengar, 15 000kr minst till Juli, lite tajt med tid när man inte har ett jobb, faktiskt.
Känner mig lite stressad över det, för jag vill ju verkligen, verkligen åka! Men att åka utomlands, och inte har något att röra sig med känns ju lite snopet. Så det handlar om stress, måste stressa ihop pengarna. Därav blir det att hålla tummarna rejält för att man vinner ofta på Bingolotto, eller en gång och den gången väldigt mycket pengar (kontant, inte.. 100 000kr mat O_O). Håll tummarna med mig!


Min huvudvärk har börjat komma tillbaka, den som jag hade i mellanstadiet och det är ju lite usch. För vem gillar huvudvärk egentligen? Det kommer upp till tre-fyra gånger i veckan nu, jobbigt värre. Migrän har jag hunnit ha fyra gånger den här månaden, och det är ju bara jobbigt.

/ J

Kommentarer
Postat av: E/B

Ärligt talat... Jag skulle nog skratta en stund om du vann 100 000 kr mat XD

Sen skulle jag lida med dig. Men om du vann det kanske din mor skulle kunna sponsra dig ännu mer.

2008-10-02 @ 06:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0