Style doesn't matter when you're on your back

Beli har åkt till usa nu, och jag hade tänkt skriva ett långt blogginlägg om det. Men jag har inte varit på blogghumör på senaste, jag vill blogga. Men det blir aldrig av, så jag orkar inte med ett långt inlägg helt enkelt.



Första veckan med riktiga lektioner! Jag älskar det, för det är härligt roligt. Jag gillar inte NKn för jag började brinna, och det var inte kul. Dessutom gjorde jag alla fel i boken (förutom att hålla sig undan elden, men trots det började jag som sagt brinna). Jag kommer inte gilla NKn iår heller, ingen från min klass verkar gå samtidigt som jag. Intressant.
Historian lär jag också gilla, för intrycket jag fick av läraren var ju bra. Och jag brukar ha en korrekt intituion (stavning -.-).

IOSen går också bra, vi har inte gjort särskilt mycket dock. Berättat lite för oss själva (jag berättade om min skräck för duvor) och så har vi sett Vingar Av Glas. Gillar den filmen. IOSen kommer nog också gå bra, har en känsla...

Samhällsen gick lyssande, och mer behöver jag inte säga, eller.. jag säger såhär också:  =D


Gillar fortfarande inte Multimedia, men Matte B känns lättare än vad den gjorde förra året.


Nu ska jag läsa ut Harry Potter för att sedan börja läsa Processen.


/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0