Sweet Dreams

Jag bloggade för ungefär två månader sen, skämms på mig. Men detta ska ändras, och eftersom jag aldrig riktigt bloggat för att få läsare är det för min egna skull. Helt hundra procentigt öppen är jag väl inte i bloggen, men om jag själv läser igenom den senare i livet lär jag nog komma ihåg hur jag kände mig under den perioden. Dessutom kanske jag skriver ner någon rolig händelse, som jag glömde skriva ner i dagboken?

Just det, är inte skriva dagbok otroligt.. Roligt? När man läser igenom den senare, alltså, kanske inte under själva tiden. För det är inte bara solsken i min åtminstone, och helt ärligt skyller jag mest på en person. Varje gång jag ser en merca ryser jag till, samma sak med Jean Claude van Damme eller vad han heter, tål inte hans filmer. Får ryck i ögat, och Rambo filmerna lär jag aldrig någonsin se.

Nog om det, kan dra upp det mer någon annan gång då jag känner för att skriva av mig. Mycket har nämligen hunnit hända sen sist jag bloggade, till exempel så har jag hunnit med en tågluffning! HELT UNDERBART, en upplevelse jag aldrig lär glömma. Det.. Om ni får chansen, ta den. Man ångrar inte en tågluffning.

Ska blogga mer imorrn, för nu behöver jag lite sömn. Ska se till att vända dygnet imorrn också, seriöst, måste in i äkta school mode nu!

 

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0