I Hate Myself And I Want To Die

Höhö, nej. Titeln har nog allt annat än med mitt humör att göra, då jag faktiskt är rätt pepp och glad och hela alltihopa.

Kvällen har spenderats med vänner, vi har sett Melodifestivalen och förfärats (mest jag, skulle jag tro) över att Klädbytet inte gick vidare, alla vet ju att dom som gör ett klädbyte är dom som förtjänar att vinna så in i Norden. Jag menar, Lena Ph? Charlotte (Nilsson) Perelli? Ni kan inte förneka klädbytes makt. Den är helt otrolig.

KLÄDBYTET

.... Men, som sagt förfärades vi (jag) över att Klädbytet inte gick vidare. MEN! Glädjeyran som brast ut när Ugglas inte vann, snäll snälla snälla... Den var så otrolig den med.

(JÄVLA YOUTUBE SOM INTE SAMMARBETAR MED MIG)

Detta är då vad vi skickar iväg för att låta Europa ta sig en titt på, och vet ni vad.. Jag är nog rätt för det, det var ett bra andrahandsval (Klädbytet var självklart bästa ever att skicka iväg) och något nytt. Tror ingen har skickat opera förut.

Längre och kanske mer betydelsefull blogg senare..

Jo, Nirvana har näslat sig in på min underbara Spotify. Ska nog se till och lyssna lite på dom, men nu är det sent och jag vill sova och göra NK grejer.

Natti!
/ J


Ps. Vi vet alla vilka som borde ha vunnit...
Star Pilots.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0