När Stockholm kysser mig på kinden

Jag vet inte hur länge jag stannar nere i Stockholm på påsklovet, men en vecka kanske? Men hela lovet? Jag vet inte riktigt, vill ändå kunna hinna umgås med vänner och så. Dessutom vill jag åka skoter, så det så. Förbannat rolig underhållning, inte själv dock. Kanske kan dra med någon eller några (några som i endast två) till stugan? Hm? Någon intresserad? Hm?

Jag behöver komma loss

Vet inte varför jag spontanbloggar så mycket, eller mycket och mycket... Två dagar i rad är inte särskilt mycket, men ändå värt att nämnas kanske? Aja. Spontanblogga = börja blogga fast man inte vet vad man tänker skriva, det bara.. skrivs något ganska random som man egentligen inte hade tänkt på sig. Ganska mycket ordbajsande också, för det mest. Onödiga ord och meningar som inte riktigt fyller ut något tomrum.

Det är en låt jag väldigt gärna vill ha, en låt som Beli skickade kanske i början av sjuan eller sommarlovet innan åttan: Prinsessor. Seriöst, jag har sucktat efter den låten i år och dar (bokstavligen) och vill bara ha den så in i djävulens mycket. Spotify är jobbiga och låter mig inte hitta den, precis som Sugarcult (som tydligen inte har gjort en enda låt, hmpf). Tills jag får min älskade låt, för nog jävlar ska jag ha den, får jag trösta mig med Running Up That Hill i flera olika versioner. Jag brukar göra så, hittar jag en låt jag gillar vill jag ha den i många, många versioner. En är inte nog, helt enkelt. Om det finns fler versioner, alltså.

/ J

Ps. Hata proteiner.

Kommentarer
Postat av: E

Åh vad roligt med skoter och din stuga är mys. Men Jag åker till Lanzarote på skärtorsdagen och kommer hem sista lördagen på påsklovet.

2009-03-16 @ 18:23:32
URL: http://dentirol.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0