Any fun

Tror min redovisning om Celestin Freinet kommer gå bra ändå, ska nog tvinga ut klassen i naturen ifall jag har tur med vädret. Låter inte det rätt bra ändå?

Imorrn ska jag nog också pallra mig till apoteket och hämta ut lite Twinrix. Fått pengar till det, åtminstone. Sen måste jag se till att Beli får lite cash. För pengar till resorna har jag också nu, härligt värre.

Idag har jag också köpte lite underkläder, tre par trosor och en bh. Billigt värre också! Tror jag fick alltihopa för 200kr, och det är inte så hemskt. Köpte också lite grejer så jag kan vaxa benen precis innan vi sticker utomlands, så slipper jag raka benen första veckorna i alla fall.

Det var allt jag hade att säga idag, för jag känner mig trött. Vilket är rätt bra. Jag hoppas dock att James lämnar in bandet vi lånade i ettan.. För jag VET att jag inte har det. Så. Ja.

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0