Everything's just wonderful

... Nästan.

Jag har märkt att jag mer eller mindre bara skriver om min dag, och hur den har varit och så. Det kan vara så otroligt tråkigt att läsa, men då det bara är folk som känner mig som läser och kommenterar kan jag inte direkt säga att jag bryr mig om det. Dessutom gillar jag gå igenom min dag såhär för mig själv, men i text. Man får ett bättre grepp om vad man faktiskt har gjort, tycker jag.

Idag har det varit att jobba klart med hemsidorna med Carolina på datan, efter det prov ute i solen på idrotten och till sist missförstånd angående samhällsen. Efter det mentorssamtal som gick w00t w00t, eller något. Efter det fick jag sitta i en och en halv timme väntandes på att få göra mitt prov, Nationella i Engelska B, writing. Tror det gick bra, man skulle skriva om genusfrågor. Och eftersom jag är rätt haj på det där med genusfrågor, så måste det ha gått rätt bra ändå.



Det är härligt när man har lärare som tror på en, måste jag säga.



Ih, skulle säga något mer.. Ah, jo, känns skönt att saker och ting ordnat sig. Även de nya problemen med att klasserna ska slås ihop, det måste ordna sig? Det ordnar sig nog. Sånt ordnar sig allitd. Hoppas jag.

JO! Blev medlem i LUF igår, härligt värre. Synd bara att jag inte fyllt arton än, vet vem jag skulle rösta på. Eller, har två alternativ som båda är lika bra enligt mig. Så, myntkastning hade det blivit. Men jag är medlem i LUF, härligt! Måste bara se om de fyra LUFare som finns i Luleå (vet inte om jag är inräknad där) har möten.. Känns som rätt tråkiga möten det, när man bara är fyra. Hmm. Nåväl, jag hoppas dom har möten. Vill gå på möten!
Vet ni något om LUF i Luleå? Säg till.

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0