Fingerprint File

Yeyness! Kjell sa att jag (lätt) kan få ett MVG, beroende på hur samhällsprovet går. Såklart är det roligt att höra, så nog är jag nöjd. Varför skulle jag inte vara det?
Men jag känner att rapporten kommer gå helt wowigt bra, tror jag. Om jag bara ser till att bli klar med den, och kanske skriva över den på datorn och inte har den handskriven.

Pratade precis med morfar i telefon, och precis som han sa tycker jag allting är stabilt nu. Stabilt.

2 liter bravo juice är också stabilt.

Vad som INTE är stabilt är folk som snor andras cyklar, så jävla ostabilt alltså.

/ J

Kommentarer
Postat av: E/B

Du har så rätt. Så jäkla instabilt. Skittaskigt med andra ord. Men det är bra att så mycket annat är stabilt.

2009-05-10 @ 23:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0