Give me a novacaine

Mitt huvud känns som det ska sprängas, det gör så djävulskt ont så det är inte sant. Innan NKn blev det så jobbigt att jag stog och hulkade ovan toalettstolen innan. Gick på NKn, har nog hög frånvaro redan och dessutom så var det en (inte nog) snabb genomgång bara, en liten uppgift vi ska göra till nästa måndag. Och sånt kan man stå ut med, inte sant?

Nu ska jag lägga mig ner i soffan och hoppas att inget av migrän-programen är på tv (Xena, Fresh Prince och ett till program på femman gav mig alltid huvudvärk i mellanstadiet, eller så hade jag huvudvärk när jag kom hem som blev till migrän när jag började se på programmen, så nu förknippar jag dom med det). Tror jag tröstar mig med två andra saker också:

Mums
Bild google, för man måste väl skriva var man hämtar bilder? Hehe...

Och såklart favoriten som är lite extra billig på Willys nuförtiden:
Half baked

Och sist, men absolut inte minst (faktiskt viktigast för mitt huvud):
Mumsigt
Till allt detta tar jag nog en liten panodil, mums mums.

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0