She's so European

Visste ni att man, typ, ska uppdatera sin blogg två gånger om dagen för att behålla läsare? Känns inte två gånger rätt mycket ändå? För man måste göra nånting för att kunna uppdatera den, och om man inte skriver jätte mycket är det så tunt. Och om man skriver jätte mycket, hur hinner man då hitta på något intressant nog för att uppdatera den egentligen? En liten fundering jag har haft rätt länge. Tack och lov är inte mitt lov med bloggen att få så många besökare som möjligt, då jag nu har HELA FEM STYCKEN besökare. Haha, tänk er så patetiskt det är då det är en ovanligt hög siffra.. Vanligtvis brukar det vara kanske.. två? Beli och Ellen då.


Och just dom flickorna har jag varit med idag.
Vi gick en promenad till Kronan och dess.. återvinning? Men butiken där dom säljer möbler var stängt, så vi gick istället en längre promenad iväg till villorna. Varken Ellen eller jag hade varit där förut, så det blev något nytt. Tänk om man gjorde något nytt varje dag, hur slut skulle man inte bli då? Bara att komma på något nytt i ett år skulle vara en utmaning för mig. För man måste undvika det andra nya då, medans man gör det man hade bestämt sig för.

These hands aren't holding me down
Never again will I be with out
I need to feel my faith sometimes
But I am so comfortable in line
I'm up there's no more time
To try to mess with this design

Efter Kronan blev det att gå igenom Skurholmen och sedan till Statoil, som blev övergivet för OKQ8 (själv säger jag bara OK).. Till sist hamnade vi på Malmis, där vi drack juice, åt kladdkaka och diskuterade andras bristande intelligens (världen är läskigt korkad och oallmänbildad, fåret Dolly.. Hallå?) och lite om läskiga typer som hänger på biblioteket. Kom ihåg, jag heter egentligen Lisa om läskiga typer dyker upp, OKEJ?

Men nu är min mage helt i uppror, seriöst ont, saknar min fina bild jag hade av monstret i min mage.. Så mycket att jag letar upp den...

magen gör ont

Ni måste erkänna att jag är en otrolig konstnär, hehe.

Det var allt, för.. det börjar bli lite sent, och man har lite skola imorrn. Så. Natti på er!

/ J

Kommentarer
Postat av: E/B

HAH! Älskar bilden.

2009-05-14 @ 23:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0