We are dancing NOR PAR

Jag tyckte faktiskt inte att rätt låt vann, men mer om det senare.


Christoffer och Micki dök upp någon minut efter halv åtta, och Nena kom inte kort efter dom till mig och vi satte oss ner och beställde kinamat (som finns kvar här, vilket såklart är alldeles underbart). Som vanligt kom maten lite innan det, och vi vet nu att mannagrynsgröt är en flötgröt. Vilket jag gissade rätt, så jag hade fått fem miljoner kronor. Det ni!

Så vi åt lite av kinamaten och sen var det att bänkade sig framför tvn och se en fantastisk liten tillställning som kallas för Eurovision Song Contest, och som vanligt var det lika underhållande. Och som vanligt landade Sverige längst ner bland alla tävlande, men kom med i finalen. Vad fan? Aja, deras förlust.

Norge vann, hejade inte på Norge. Tror jag kommer få höra om det på månad.. Eller, jag VET jag kommer få höra väldigt mycket om det på Norge. Jag hejade på Armenien, Ukraina, Finland, Moldavien och sen Sverige såklart, och det gick ju sådär för dom.. Ska sluta heja på olika länder, går så dåligt för dom. Förutom när Lordi tävlade, och vann. Mwahaha.

Orkar inte skriva mera idag, eller inatt, kanske vill jag ha sömn eller så saknar jag inspiration just nu. Todels!

/ J

P.s Om någon har låtarna så får ni gärna.. vara snäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0