Draft: Okt. 5, 2009 <- Titel AB

Jag har tyvärr ingenting speciellt att rapportera om.. Det enda är väl att jag idag hade prov i SamB, och att jag tror det gick bra. Internationella relationer for the win, eller vad?

Sååå.. Pga bristen av information, så tänkte jag göra en sån där härlig lista. Najs bajs.

Allmänt:
Namn: Jennifer är mitt namn, men kanske man ska leka djup nu och fundera över om det är mitt riktiga namn? Mwahaha. Läs Skuldduggery Plesant.
Piercingar: Fegis piercingar, alltså inga äkta piercingar, bara fler än ett hål i vardera öra.
Tatueringar: 4 januari, då kör vi! :D
Längd: Sist, alltså för två år sen tror jag, var det 168 cm. Exakt.
Skostorlek: 38 på klackar och 39 på övrigt, och på stövletter pga mina vader ..
Hårfärg: Brun, med en mass solblekta slingor. Ska bli mörkare, nästan svart. Vinter = mörkare hårfärg.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, och jag ska ju flytta om ett tag (vad blir det.. 10 månader högst)
Tänker du på självmord: Jag leker med tanken, vad som skulle vara mest morbidt och väcka mest uppmärksamhet.. Men på allvar? Nej, absolut inte.
Tycker andra att du är attraktiv: Jag tror inte att jag är så ful, mer bara.. vanlig. Inte snygg.
Vilket schampo använder du: Olika, man ska byta var tredje månad. SER DU INTE PÅ FAB 5?!
Vilken parfym använder du: Fueled for life är najs, men no.5 är ju en klassiker ;)
Vad är du rädd för: De vanliga, att någonting hemskt ska hända de jag älskar. Och duvor. Så jävla äckliga djur!
Gillar du att tvätta: .. Inte direkt, men det är väl inte hemsk för det?
Gillar du Berg-och-Dalbana: Rätt så tråkigt.

Senaste:
Film du hyrde: Benjamin Button, Slumdog Millionaire och.. 17 again. Ja, den med Zac Efron.
Film du köpte: Öhhh.. På spanning med Bridget Jones, tror jag.
Låten du lyssnade på: Back to bed - Erik Hassle
Låten du hade på hjärnan: Wanna be loved - Erik Hassle <3
Personen du ringde: Aster.
TV program du tittade på: Chuck.
Personen du tänkte på: Öh, Dean Winchester? Haha.

Favorit:
Mat: Kinesmat.
Låt: Just nu är det nog allt Bump in the road - Erik Hassle
Sak att göra: JAG AVSKYR DEN HÄR FRÅGAN!
Sport: Hockey, oh yeeeah
Dryck: .. Iste? Calabri! Eller, hette det så?
Kläder: Öh.
Film: Svår fråga, Disney?


Antal:
Gånger du varit kär: Några gånger.
Gånger ditt hjärta brustit: Samma antal.
Hjärtan brustit på grund av dej: Nada, skulle jag tro. Är en snäll tös.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ett tjugotal gånger?
Ärr du har på kroppen: Nada.
Hål i tänderna: Vad jag vet har jag inget.

Senaste:
Bok du läste: Jane Eyre
Personen du fick mail av: Facebook, som vanligt.
Personen du fick brev av: Mormor säkert, hon skickar alltid så mycket kort
Personen du fick sms av: Mamma "köp mjölk, kramis"
Gången hela din familj åt middag tillsammans: HAHA, vet inte ens om det har hänt! xD 4 januari dock, då jäklars.
Senaste ärr: Har inga?

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Skola, där prov, sen hemåt.
Var det kul: Inte precis det jag skulle rekomendera för att ha kul.
Hur tidigt stiger du upp: Beror på när skolan börjar, så allt mellan sju till 10.
Gillar du att slåss: Nja, men jag saknar det lite. Skulle vara härligt att bara släppa loss all aggression.
Vad ska du göra ikväll: Se 17 again, för mamma har tvätt-tid. Visst är mitt liv fartfyllt?
Vad är du allergisk mot: Jag är överkänslig mot alla insektsbett jag har haft turen att få, men utöver det tror jag att jag har mitt på det torra.
Var har du ont: Oftast i huvudet.
Använder du hårspray: Om det behövs.
Kan du stå på händer: .. Om någon hjälper mig, och jag har någonting att stödja mig emot? (a)
Salt eller socker: SALT :D
Gillar du ketchup: Nja.
Är du glad nu: Hyfsat.
Var du glad igår: Det var jag nog.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Jorå.
Vad dansar du till: Man kan dansa till ALLT >:)
Stockholm är: Hem nummer två och mys.
Göteborg är: En plats där jag aldrig har varit.
Kan du sjunga: Hehe, nä.
Mer värt än guld: De fina stunderna.
Spaghetti eller makaroner: Makaroooneeer.
Ett land jag helst vill besöka: Hm, något exotiskt land, tack.
Ska bli skoj: Att flytta, pröva på någonting nytt.
Ska inte bli skoj: Om jag har pengabrist när Lady Gaga närmar sig kontinenten.
Sparar till: Lady Gaga och GREKLAND. Och Australien, jag ska till Bondi Beach. Det är bara en fråga om tid.
Väntar på: Att en massa pengar ska falla över mig. Ett regn av pengar.
Pålägg som gäller: Öh.. Marmelad?
Dagens dryck: Just nu ska jag kasta ur mig.. Pucko? Jäklars vad sugen jag blev på chokladmjölk!

Bjud mig på chokladmjölk.

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0