Don't bring flowers after I'm dead

Just nu vet jag att jag borde sätta igång med debattartikeln på riktigt, men orken till det är noll. Jag skjuter upp det istället, tills en tid då jag kanske inte är lika trött som jag är nu.

Helt slutkörd är jag, av ingen anledning, och egentligen skulle jag ha slutat nu! Förstår ni, istället för fem över ett hade det blivit halv fem! HEMSKHETER!

Det blev bara tre lektioner idag, och den sista (IOS) var inte så mycket att skryta med. Det var bara jag och Truls i gruppen om "det osynliga barnet", och vi hade bra koll vad vi skulle göra och vad det "osynliga barnet" var. Kanske tio minuters diskussion, och sen var vi klara. Praktikanten lät oss gå hem, vilket var najs.

Gillar att Jenny inte har någonting emot att vi lyssnar på musik på lektionerna, för idag har jag kunnat lyssna på Eric Hassle under hela lektionen med webbdesign <3
Det. Är. Najs.
.. Vid närmare eftertanke, hans skiva åker upp på önskelistan! Och ja, jag har redan börjat med den. Men vad fan, vissa av julklapparna jag önskar mig är dyra, de måste ha råd att samla ihop pengarna till dem.

Vad fjortisbloggare jag lät, bortskämd och allt.

Nåväl, jag vet bäst själv.

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0