Fix you up

Igår var jag med Beli, Ellen, Ingi och Nena och såg Inglorious Basterds. Och det var en bra film, och jag är ganska säker på att jag skrattade vid helt fel tillfällen, men jag vet att man allt skulle fnissa till vid "That's a bingo!". Och det gjorde jag. Christopher Waltz ägde filmen, faktiskt. Han verkligen ägde den, jag förstår inte den där kritikern som hade skrivit att det enda bra med filmen var Brad Pitt, what the fuck? CHRISTOPHER WALTZ!

Efter bion sov jag hos Nena, och nu idag har jag spenderat min dag med att egentligen inte göra någonting.

Jag har hittat så mycket jag vill ha från New Look! Gah, om jag fick som jag ville så skulle jag just nu spendera 5510 kronor där. Förstår ni! Jag vill handla, nu. NU!

.. Men nä, det finns inte en chans att det kommer att hända, så jag får hållas på sträckbänken.

Röd väska
Gullig väska jag vill ha, se på den, den ser glad ut! Den ser lite.. Old school ut. Jag vill ha den.

Klänning, grön
Seee på den! Jag vill ha den på julafton (julfärger är ju faktiskt inte bara rött, utan även grönt). Den ser så mysig ut också.


Nog från mig.

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0