Mmmm, I like it

 http://matildafleur.blogg.se/2009/september/udda-ben-and-jerrys.html

Av de där glasserna tror jag nog att grötgrejen inte riktigt är min grej, gröt i glassformat? Nja. NJA.
Men däremot skulle jag inte tacka nej till de där mer normala smakerna, kanel kanske skulle passa fint på julafton (tror dock att man blir less på den väldigt snabbt).


Idag slog det mig hur mycket jag saknar att ha en hund. Och att kanske det skulle vara bra att ha en riktigt bra orsak att gå ut flera gånger per dag, en hund.
Jösses, vad jag saknar att ha hund.
När jag vet jag har tid med en, så skaffar jag en. Troligen en mindre, då jag med all sannolikhet inte kommer bo i hus. Stora hundar är mysigare, men de är väldigt sällan lägenheteshundar. Så det blir nog en liten.

Jag vill ha hund igen.

/ J

Kommentarer
Postat av: E/B

Åh, creme brulee-glass...



Hundar är så mysiga. Så mjuka och gosiga.

2009-09-23 @ 20:37:11
Postat av: micki

SV: Tyvärr inga. Dock glodde alla på en buss ut oss och undrade nog vafan vi höll på med.

2009-09-23 @ 23:17:28
URL: http://mickicasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0