Polka power!

Önskar jag hade haft polkagrisar hemma, som jag hade kunnat krossa och blanda ner i flarn-mixen. Nu blev det istället blåbär som fick åka ner, eller rättare sagt blåbärssylt. Man tar det man har hemma, helt enkelt, och precis fått ett infall att göra kakor som blir klara ungefär samtidigt som lilla mor kommer hem.
Är jag en duktig dotter, eller är jag en grymt duktig och snäll dotter? Tänkte väl det.

Så nu sitter jag här och känner hur flarnlukten (kaklukt låter bättre.. Men det är flarn, inte kakor) sprider sig runt våran lägenhet. Infallet att börja göra lite flarn var för att mamma flera gånger sen jag gjorde dem första sagt hur goda dem var (pensionärspoäng till mor), och idag var första dagen för henne tillbaka på jobbet då hon har varit sjukskriven. Och det är väl en fin gest att göra lite flarn åt henne då, och hoppas att ryggen inte jävlas som den gjort. Fy rygg, fy.

Har ingenting riktigt att blogga om nu, förutom flarnen.

See ya.

/ J

Kommentarer
Postat av: E

Åh, vad duktigt av dig :)

2009-09-16 @ 22:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0