Something gotta give

Varit hemma ett bra tag nu, slutar redan 13.20, och idag blev det ännu tidigare då vi har ett litet grupparbete på engelskan. Måste skriva sammanfattningen sen, påmin mig om jag verkar ha glömt bort det ;)

I alla fall, dagen har varit som vilken dag som helst. Samhällsen kändes riktigt, riktigt bra. Vi skulle ha jobbat med någonting, men det hade jag redan gjort. Och det vi ska göra på måndag, tja, det hann jag göra på lektionen. Det känns riktigt bra att ligga före! Och då har jag ändå hunnit missa en lektion. Bra att ha så i något ämne åtminstone, så man slipper.. Kämpa för mycket, hm? Kanske är det för att vi håller på med internationella relationer och konflikter som gör att jag känner mig lite pepp på det, eller så är det för att det är så tydligt vad man ska ha gjort och när man ska ha gjort det som gör att jag är pepp. Kanske jag ändå är en sån där typ som behöver mycket regler? Troligen inte, men vem vet egentligen?

JO, visste ni att i måndags var vi bara 8 personer på samhällsen? ÅTTA! Vi ska vara TJUGOåtta. Förstår ni hur många det är som saknas? Det är.. Matte är inte min starka sida, men jävlar i min låda!

Sen var det rättskunskap, känner att jag inte riktigt lär mig någonting nytt där. Småsaker, ja, men jag undrar hur det blir sen. Vi har bara genomgångar och sedan får vi gå. Kommer vi inte få göra några uppgifter under lektionstid, eller är Hugosson kanske bara en provlärare? Risken är rätt stor.

Jag har funderat lite, och jag känner att jag borde ha någon roligare design hära. Men jag vetafan hur man gör, och inte har jag photoshop. Någon som kan erbjuda mig lite hjälp?

/ J


Kommentarer
Postat av: E/B

Vad kul det är att höra att du ligger före och är pepp ^^

Jag hoppas du lär dig mer på rättskunskapslektionerna snart, jag lärde mig då ganska mycket. Fast du har så bra koll sen tidigare också.

2009-09-11 @ 21:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0