You're the fuckin' best

Seriööööst, VARFÖR sjunger man det om och om igen?
Här är texten, btw, som spelas just nu på radio:

You da fuckin' best
You da fuckin' best
You da fuckin' best
You da fuckin' best
You da best I ever had,
Best I ever had
Best I ever had
Best I ever had
I say you da fuckin' best

SERIÖST!!!

Nu tog tack och lov låten slut, men vad i helvete var det där för någonting? Jag fick problem. Hoppas den aldrig spelas mer.

Nu hör jag Barack Obamas röst i radion, och vet du vad? Jag kom på en grej då.

Obama kallade Kanya för Jackass, hur grymt är inte det?

Jag fick tydligen Beli sugen också, bara för skojs skull ska jag missuppfatta det och bli generad samtidigt som jag fnissar. Hihi.

/ J

Kommentarer
Postat av: E/B

Du... är ju sjuk.

2009-09-17 @ 19:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0